keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Mennyt vuosi

Taas on se aika vuodesta ku raketit paukkuu ja vuosi vaihtuu. 
Taas on se aika vuodesta, ku mietin kulunutta vuotta ja mitä kaikkee on vuodessa kerennyt tapahtua. Mitä kaikkee hyvää ja huonoa on vuoteen mahtunutkaan. 
Oon voittannut masennuksen, oon ollut töissä, oon alottanut koulun, iskän syöpä uutiset, Miikkaelin 2-vuotis syntterit, mun 21-vuotis syntterit, Miikkael alottanut tarhan, tutustunu uusiin mahtaviin ihmisiin, kärsinyt unihalvauksista ja saanut niihin hoitoa. On ihmisiä joiden kanssa ei olla niin paljon tekemisissä kun vuosi sitten. Oon itkenyt ilon ja onnen kyyneleitä, oon itkenyt surun kyyneleitä. Oon pettynyt ihmisiin ja oon ollut ylpeä ihmisistä. 
Jos sanon että oon pettyny tän vuoden aikana enemmän kun ikinä, se on totta, mitä sitä valehtelemaakaan. Mut siitä on ollut sekä hyötyä että harmia. Tää vuosi on myös ollut yks parhaimmista vuosista. Hassua, että yksi vuosi voi samaan aikaan olla hirvein ja parhain. Oon kuitenkin oppinut sietämään pettymyksiä ja iloitsemaan pienistä hyvistä asioista. Tää vuosi on ollut se vuosi joka on näyttänyt mulle valoa tunnelin päähän.
Ensi vuodelta odotan että saisin mun itseluottamuksen takasin, että voin hyväksyä itteni sellasena ku olen ja hyväksymään sen, että olen täydellinen just sellasena ku olen ja muistamalla että pikku hiljaa hyvä tulee.
Hyvää ja onnellista uutta vuotta teille kaikille ! ☺️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti