sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Tää päivä on ollu jotenkii todella ihana !
Aamulla heräsin tyytyväisenä kun rakkauspakkaus herätti minut potkuillansa :) Tänään Miikkael on ollut tosi vikkelällä päällä, potkuja potkun perään ja nukkunut varmaan 2h, mutta mua se ei haittaa ollenkaan :) 
En malta odottaa että pikkunen syntyy, eipä enää kauaa :) 

Ja niinkuin muillekkin ''teini äideille'' ja äideille on varmaan käynyt : Ystävät hylkäsivät. 
Tuntuu todella pahalta kun kuulee että '' Ei me sitä voida kutsuu ku se estäis meidän juomisen '' jne, miten minä voin estää joidenkin juomisen? Harmittaa vaan kun viina menee niin monen vuoden ystävyyden edelle.. 
No onneksi minulla on perhe joka välittää ja oma poika tulossa joka tekee minusta maailman onnellisimman äidin <3

23+3 <3

4 kommenttia:

  1. Niiiiin tuttua! Mut onneks niit kavereit saa aina uusii, mie oon saanu kourallisen uusii kavereit joilla saman ikäset muksut ku Tiera ( tai just saamas muksun, esim ihan perhevalmennuksen kautta :)

    Ois kiva nähä joku päivä :)

    VastaaPoista
  2. joo ihan tuttua mulle kanssa! Mulle kans ystävät "Hylkäsivät" kun rupesin odottamaan Sofieta ja sitten kun hän syntyi niin eipä paljoon ole ketään näkynyt..

    VastaaPoista
  3. Joo, ei tosiaan tunnu kivalta ja kun miettii että tarvittee tukee varsinkii ystäviltä joille on ennen pystynyt puhumaan kaikesta mutta heti kun uutinen tulee korvaan että '' Hei, oon raskaana. '' ni ei mitään yhteyden pitoa.

    VastaaPoista