perjantai 20. huhtikuuta 2012

Äiti

Elikkäs, olen 18-vuotias nuori naisen alku ja niinkuin blogin nimestä huomaa, minusta on tulossa onnellinen äiti :)
Raskauteni tuli minulle täytenä yllätyksenä, ihmettelin kyllä joo kun oli 2 kuukautiset myöhässä mutta se tunne oli koko ajan että kyllä ne sieltä kohta tulee.. mutta eipäs tullutkaan. Tein raskaustestin lähinnä huvikseen ihan vain varmistaakseni että en ole raskaana, mutta toisin kävi. Silloinen parasystäväni halusi tulla mukaan kun tein sen mutta sanoin että ihan turhaan kun en kumminkaan ole raskaana. Menin töistä kotiin ja tein testin heti kun siihen oli mahdollisuus, se oli heti positiivinen päätin vielä odottaa 5 minuuttia katsomatta testiä että jos se vaikka muuttuisi mutta positiivinen se oli, menin shokkiin, itkin hysteerisenä ja tärisin. Soitin heit parhaalle ystävälleni Saralle, mutta en saanut saanaakaan suustani, hän arvasi sen heti ja tuli niin nopeasti minun luokseni kuin pääsi. Mutta kertaakaan en miettinyt mitään muuta vaihtoehtoa tiesin heti että pidän sen. :)

Tosiaan olen rv 23+1 ja kohta olen maailman onnellisin pinen pojan äiti <3 
                      
                                                        rv 20+6 <3 pikku prinssi oli 4 päivää ellä kasvussa :)




                                                          Tämä kuva taisi olla rv 19+6 :)





4 kommenttia:

  1. Ihana teksti!! <3 kyl se siit lähtee niinku sanoin ;)

    VastaaPoista
  2. Vitsit et oot saanu hyvät ultra kuvat! :)
    Me saatii Tierasta toooosi huonot kun se ei ollu ollenkaa paikallaa. :D

    VastaaPoista
  3. Juu niin on :) Meillä taas menee toisin päin toi liikkuminen :D ei anna kenenkää tuntee potkui, heti ku mein äiti ees kokeilee mun mahaa ku sanon et nyt liikkuu ni liikkuminen loppuu heti siihen ja ultrissa sama homma :D

    VastaaPoista