maanantai 21. lokakuuta 2013

Pitäkstä aikaa.

Heippa ! 
Oon ihan kokonaa unohtanu et omistan blogin?! ja sen takii hiljaiseloa on ollu, nyt aijon kyl alkaa panostamaa taas kirjottamiselle (koska syksy) se vaa jotenkii on se aika ku jaksaa kaikkee tehä.
Remonttikii on jo ohi, ja oi että mä rakastan mun uuttalattiaa <3 Ainoostaa vaa listat puuttuu mut ne aikanaa sitte. Sit ku saan seinille laitettuu taulut jne, ni teen sen kauan ootetun asuntopostauksen :) 
Oon myös saanu itelleni aikaseks tehtyy instagramin. Tein tos muutamaviikko sitte jo mut unohin salasanan ja olin laittan vahingos väärän sähköpostiosotteen siihe joten se meni sinne mut tänää tein uuen ja TÄSTÄ pääsee sitte seurailemaa meitä. :)
 Aattelin huomenna tulla heittämää tänne kuvapläjäyksen koska en jaksa enää tänää alkaa säätämää. 
Postaustoiveita laittakaa tulemaa ni saa jotai inspiraatioo ees kirjottamisee :)

Huomeniin ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti